2013. 05. 11.

Napi fail deci - a haon esete a beállított képpel - Update

Csütörtökön bringás reggelit szerveztek Debrecenben a Magyar Kerékpáros Klub helyi aktivistái. Ki is jött tudósítani, a helyi média - hiszen mindig jól jön az ilyen kis színes. Én is ott voltam a 6 órai kezdéstől, végig fotóztam, videóztam az eseményt. A DTV sem bízta a véletlenre, 7 körül érkeztek meg, még épp elkapták a csúcsot, amikor a legtöbben álltak sorba, de a kakaós csiga már erőteljesen fogyóban volt.
A haon-nál viszont úgy gondolták, hogy a 9 óráig tartó eseményre, elég lesattyogni az alig 100 méterre lévő szerkesztőségből, a vége előtt pár perccel, amikor már a sebtében beszerzett pogácsából sem volt egy darab sem, mivel az esemény olyan jól sikerült, hogy a 300 db kakaós csigát, egy óra alatt elkapkodták. Ezt ki is hangsúlyozták a haon-os cikkben, bár 7 órás kezdést írtak, mégis az illusztráción egy srác jóízűt harap egy kakaós csigának látszó tárgyba, míg a feje mellett az óra 8:56-ot mutat...

Forrás: haon.hu
...kedves haon, talán nem ártana legközelebb korábban kelni, ha jó képeket akartok, nem csak ilyen beállított szarokat, mint amilyenekkel általában operáltok!

Update 05.11.:

Mivel a képen szereplő páros személyiségi jogaik sérülését vélelmezték amiatt, hogy a róluk a haon.hu-n megjelent képet (amit valószínűleg több ezer ember látott) újraközöltem, hát kitakartam az arcukat, ne legyenek miattam álmatlan éjszakáik.
Bár hozzátenném, nem értem az érintettek felháborodását, a poszt nem őket gúnyolja, nem is őket hoztam kellemetlen helyzetbe, még csak egy rossz megjegyzést sem írtam róluk. Számomra ők semleges szereplői voltak a történésnek, sőt egyenesen lényegtelenek. De valamiért nagyon a lelkükre vették a dolgot, pedig ha egy percig elgondolkodnak, hamar rájöttek volna arra a tényre, hogy a kép levételének követelésével, semmire nem mennek, hiszen még ha meg is teszem amire kérnek, ott az eredeti cikk linkje, ahol beleegyezésükkel szerepel a kép, és mindenki láthatja az ábrázatukat.
Külön mulattat a hölgy alábbi hozzászólásának vége, mellyel felháborodottságában kioktatni próbál, miszerint: a kakós csiga meg nem tárgy, hanem étel! - ezúton szeretném tisztázni, hogy ha szerinte nem tárgy, akkor vajon még mi lehet, fogalom vagy élőlény? Remélem eddig nem ez utóbbi hitben fogyasztotta.

2 megjegyzés:

  1. Hello..Nos én nem tudom,hogy megkérdeztél volna arról,hogy megjelenítheted-e a képet amin ÉN is rajta vagyok, így személyiségi jogokat sértesz,és ha marha gyorsan nem veszed le, feljelentelek. A haon.hu fotósának (Fabók Ágnes) adtam engedélyt, hogy elkészítse, felrakja, te szerintem se őket se engem nem kérdeztél. Nem szólok bele kit hogy fikázol kedved szerint, mert neked épp nem tetszik, de szeretnélek megkérni a mihamarabbi eltakarításra. Az meg,hogy Balázsnál még volt kakaóscsiga,és elővette hát bumm tragédia...a kezdés amúgy meg 6:30 volt, a kakós csiga meg nem tárgy, hanem étel!

    VálaszTörlés
  2. Még mi névtelenek sem értünk egyet , hova jut az a világ így?

    VálaszTörlés

Ide debbenj: