2010. 04. 26.

Vége a kiskirályok uralmának?

Mélységesen egyetértek Orbán Viktor szavaival, nincs többé helye a kiskirályoknak ebben az országban.
"Az új rendszerben merünk nagy célokat kitűzni, az oligarchák régi szabályai érvényüket vesztik, a nemzeti együttműködés lesz mindennek a mércéje. A magáncélokat szolgáló politika napjai ma leáldoztak, és nem fogjuk hagyni, hogy még egyszer visszatérjenek. A magyarok megbuktatták a hatalommal visszaélő oligarchák rendszerét, és helyette új rendszert alapítottak; ez pedig a nemzeti együttműködés rendszere.
Nagyon helyes, legyen így!
De akkor mit csinál mögötte az a szemüveges fickó?

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

14 megjegyzés:

  1. "oligarchák régi szabályai érvényüket vesztik" -> Új egyszerűbb szabályokat csinálunk, hogy ne kelljen sokat babrálniuk a bürokráciával az új oligarcháknak.

    VálaszTörlés
  2. A bánatos kutyaképűre gondolsz? Ő arra gondol, hogy ezt Debrecenben hogyan magyarázza majd el az ünneplő tömegnek. Már megbékéltünk a hatalommal visszaélő oligarcha rendszerével, de Orbán miatt most Lali kezdhet más kiskapukat keresni.

    VálaszTörlés
  3. Bocs, de nem tudom megállni;

    Érzed ezt a fantasztikus, ínycsiklandó füstölthús szagot?

    Ja, tényleg,minden kerítést kolbászból építenek...

    A piacon hallottam...

    VálaszTörlés
  4. Én is ezen gondolkodtam, amikor Viktor oligarcházni kezdett. Ha lenne tökös emeszpé Debrecenben,valószínűleg ugyanezt hangoztatnák nap mint nap: vessünk véget a hatalmukkal visszaélő oligarchák rendszerének. Basszus, Debrecen egész gazdasági modellje erre épül.
    Még egy érdekesség: a Kubatov-beszéd kapcsán Viktor azt is mondta: nincs helye a komcsizásnak, egy kormányzó erő viseltessék tisztelettel a nem rá szavazók iránt is. Remélem, Lajos ezen is elgondolkodott.
    Bár egyik téren sincsenek illúzióim.

    VálaszTörlés
  5. dejó! megszűnik a kizsákmányolás?
    ezt megmondták a mi pógámesterünnek is?

    VálaszTörlés
  6. Megint nem a lényeget látjátok, mert Kósa elleni acsarkodásotok homályosítja elméteket.

    A "nemzeti együttműködés rendszere" kifejezést kellene először a csahosoknak értelmezniük.

    VálaszTörlés
  7. Nem írom le újra.

    VálaszTörlés
  8. Akkor Magnet én sem. :)

    VálaszTörlés
  9. Löttyedt paradicsom! A f..t költöztél te el innet 30 év után. Ott ülsz a városházán kommunikációs tanácsnokunk kis segédjeként, hálásan lihegve, hogy megbocsátották MSZMP-s múltadat. Ennyi rólad.

    VálaszTörlés
  10. Alsojozsa

    :)

    Nem lehetnék inkább rohadt paradicsom? Esetleg lé?
    Sűrítmény?
    Zöld paradicsom?

    Leperegsz rólam, mint a salétromos vakolat...

    Pannóca, ez is része az alap normális hangnemnek?

    VálaszTörlés
  11. Törekszünk rá, de te se így kezdted, lihegés, csaholás, jól mulatok rajtatok (és közben próbálok nem a formára, hanem a tartalomrafigyelni.). :D

    Csak jeleztem korábban, hogy szerintem nem így kellene, dehát rátok van bízva, titeket minősítenek a megnyilvánulásaitok, nem minket.

    Amúgy hiába címzed ezt nekem, nem vagyok óvónéni, csak nagyon extrém esetben moderálunk. :)

    VálaszTörlés
  12. nem kell moderálni, én is szórakozom rajta, bár azért én nem voltam ennyire durva, ugye?
    erősen fogalmaztam, mert valószínűleg sok dologban nem értünk egyet, mégis hiba volt részemről, belátom én ezt, de azért egész jól felhasználta szélesnyelv a szavaimat a mai bejegyzésben :)

    VálaszTörlés
  13. A "rosszul megírt posztban, amit kísérletnek használsz"? Na igen, emeli a színvonalat.
    Egyébként ne csodálkozz ilyen hozzáállással az alsójózsáéhoz hasonló kommenteken, magadnak küzdötted ki.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Paradicsom!

    Hogy a nolblogon hogyan hergelitek egymást, hogyan fikáztok és hogyan offoltok szét bejegyzéseket, nem izgat. Ha azonban itt nem fejezed be, kénytelen leszek kimoderálni. Ez komoly. Nem akarunk azzal foglalkozni, hogy hülyeségekre válaszolgatunk. És ezt a módszert magától Kósa Lajostól tanultam. Mint elvtárs az elvtárstól.

    VálaszTörlés

Ide debbenj: