2010. 02. 26.

Belvárosi belsőségek IX. - Hambigyrospizza

Eriktől érkezett az e-mail, csatolva hozzá két gyönyörű fotó. Köszönjük. Bár a képek tavaly év végén készültek, annyira pazarul ábrázolják a debreceni vendéglátóipari egységek egyik csúcskategóriás intézményét, hogy meg kell osztanunk a közzel. A multifunkciós restaurant a Bethlen utcán kápráztatja el a turistákat, de a bennszülött lakosság is szívesen vesz részt vidám hangulatú vacsorákon.
Reklám és a design egyedülálló párosításának lehetünk tanúi. Figyeljük csak meg a színek, főleg a zöld és a kék kombinációjának bátor játékosságát a természetes anyagon.

A felvitt festékanyag csalogató ragyogása csak fokozza a street art művészei által felfújt kiegészítők hatását. A bejárat jobb oldalára rögzített farostlemez természetessége remekül kiegyenlíti az előtte elhelyezett, retro hatást keltő fém csikktartó fagyos, de szükségszerű jelenlétét.

A bal oldali, zöldben tündöklő hölgyportré egyértelműen Warhol-hatást tükröz, ezért plusz pontok járnak. Összhatását tekintve ilyesmit csak a legnagyobbak engedhetnek meg maguknak. Üzleti ebédek, tárgyalások, meghitt, romantikus hangulatú uzsonnák és lakodalmas mulatságok egyaránt kiváló terepe ez a csodálatos, városképbe illeszkedő kis menedék. Élmény.



Térképen megtalálható itt.

Széles-Kong


Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

5 megjegyzés:

  1. Mennyiszer mentem el előtte... de valahogy nem akartam itt enni, oda bemenni, brrr. :D

    VálaszTörlés
  2. A téma főépítész után kiált...
    (most látom, a szóellenőrzésnél az 'undor' beírandó, ez viszont stílusbravúr :-)

    VálaszTörlés
  3. (Tényleg az undort adta ki?) :)

    Ez itt a Modemmel szemközti okádmány? Kováts Ákinak részesedése lehet benne, egyébként már felgyújtotta volna. Szép kis disznóól. Ebből a belsőségesből hosszú sorozat lesz. A belváros gyakorlatilag csak a térből áll. Péntek éjszaka azt is telehányják, de reggelre lesuvickolják. Védik a belvárost. :)

    VálaszTörlés
  4. Jenő, már nem tudom bizonyítani, de tényleg.
    Kell a hosszú sorozat, KELL!

    VálaszTörlés
  5. Mi egyszer -nem tudom miért(?!!???!?)- bementünk a férjemmel. Ő hot dogot evett, én "hambit". A férjem egész éjszaka hányt. Én is rosszul voltam-12 hetes terhesen. Szerencsére nem a hot-dögből ettem. Azóta nagyon messzire elkerüljük az ilyen csúcskategóriájú "falatozókat" (is).
    Undorító. Az ANTSZ még nem fedezte fel??? Nagyobb bajom is lehetett volna, bár én voltam a felelőtlen.

    VálaszTörlés

Ide debbenj: