2013. 03. 20.

Pintér vs. Telenor - az összeesküvés elmélet

Pintér Sándor elmúlt napokban tett kijelentései kicsit elgondolkodtattak. Egy pénteki Indexes cikkben hivatkoznak az aznap esti ATV-s Egyenes beszéd című műsorra, ahol közölte: "kivizsgálják, miért nem segített az egyik nagy mobilszolgáltató (Telenor) a tájékoztató üzenet továbbításában." Függetlenül attól, hogy kedden, már egész másról beszélt, a fenti mondat kissé ijesztő, némi pártállami beidegződést enged feltételezni. Amikor berendelik a renitens cégvezetőket egy kis fejmosásra. De ezt így 2013 elején vajon mégis hogy? Valószínűleg leginkább sehogy, szerintem nem lesz az egészből semmi.
De Pintér úr egy másik megnyilvánulása ugyanilyen vérlázító:

"a cég előfizetőinek az eset után végig kell gondolniuk, továbbra is ügyfelei kívánnak-e maradni egy olyan vállalatnak, amelyik nem segít nekik baj esetén."


Hogy tehet egy felelős politikus ilyen kijelentést? Milyen jogon bírál egy több száz millió, de megkockáztatom több milliárd forintot a költségvetésbe befizető céget egy miniszter? Milyen jogon szólítja fel ezen cég előfizetőit, az esetleges szolgáltatóváltásra, csak mert az nem úgy ugrált, ahogy ő fütyült?
És itt jutottunk el arra a pontra, ahol az összeesküvés elmélet gyár beindul. Történetesen, a magyar állam saját mobilszolgáltató indításán munkálkodik. Hoppá! Milyen jól jött ez a kis incidens, egy jó kis fikázásra, hogy a nemzeti érzelmű Telenorosok, hanyatt homlok rohanjanak a Telehun-hoz új előfizetésért, amint az végre megkapja a szükséges engedélyeket, frekvenciákat meg miegymást. Nem csodálkoznék, ha Pintér úr is kapna valami kis felügyelő bizottsági tagságot a majdani állami mobilcégben.

Végül csak annyit, hogy azon túl, hogy a Telenor engedetlenkedését nem csak én tartom helyesnek, nekem személy szerint elég sokat segítettek a bajban, történetesen azzal, hogy volt olyan időszak, amikor 4 (azaz négy) hónapnyi telefonszámlával tartoztam nekik, és egy szavuk nem volt - persze, amint lett pénzem, rendeztem a tartozásom - míg mondjuk a T-home pár napos fizetési késedelem esetén rögtön lekapcsolja a szolgáltatást, amit csak 4000 forintos felárért kapcsol vissza. Gondolom nem kell magyaráznom, ezekben a válságos időkben, melyik az ügyfél-barátabb magatartás.
Szóval Pintér úr, köszönöm szépen a figyelmeztetését, maradok hűséges Telenor előfizető!

4 megjegyzés:

  1. Az összeesküvés nem elmélet. Az összeesküvés az összeesküvés. Ha érted, mire gondolok...

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom mikor lehetett ez a nem fizetés, de a fiamnak kimaradt egy csekk, (elkeveredett költözésnél) a többit fizette utána, ennek ellenére figyelmeztetés nélkül lekapcsolta a Telenor a szolgáltatásról, miután tisztázták és be lett fizetve egy üzletben a hátralék, bizony ötezer egynéhányszáz jó magyar Forintért kapcsolták vissza.
    Nem olyan tuti szolgáltató a miénk, nem kell dícsérni, bár azzal egyetértek, hogy a felesleges SMS-t nem küldték ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly ősszel volt a fenti eset, 2-3 évvel ezelőtt volt egy 3 hónapos tartozásom, akkor több felszólító levél és sms után lekapcsolták a szolgáltatást és 7000 forintot kértek a visszakapcsolásért, de kérvényeztem, hogy méltányosságból engedjék el és elengedték, szóval nekem jó a tapasztalatom a Telenorral, én a T-home-al állok hadilábon, ők pár nap csúszás miatt lekapcsoltak felszólítás nélkül és nem engedik el a visszakapcsolási díjat.

      Törlés
  3. Az sms. szövege borzalmasan buta volt, különben meg egyik szolgáltató sem igazán működik jól,

    VálaszTörlés

Ide debbenj: