"a cég előfizetőinek az eset után végig kell gondolniuk, továbbra is ügyfelei kívánnak-e maradni egy olyan vállalatnak, amelyik nem segít nekik baj esetén."
Hogy tehet egy felelős politikus ilyen kijelentést? Milyen jogon bírál egy több száz millió, de megkockáztatom több milliárd forintot a költségvetésbe befizető céget egy miniszter? Milyen jogon szólítja fel ezen cég előfizetőit, az esetleges szolgáltatóváltásra, csak mert az nem úgy ugrált, ahogy ő fütyült?
És itt jutottunk el arra a pontra, ahol az összeesküvés elmélet gyár beindul. Történetesen, a magyar állam saját mobilszolgáltató indításán munkálkodik. Hoppá! Milyen jól jött ez a kis incidens, egy jó kis fikázásra, hogy a nemzeti érzelmű Telenorosok, hanyatt homlok rohanjanak a Telehun-hoz új előfizetésért, amint az végre megkapja a szükséges engedélyeket, frekvenciákat meg miegymást. Nem csodálkoznék, ha Pintér úr is kapna valami kis felügyelő bizottsági tagságot a majdani állami mobilcégben.
És itt jutottunk el arra a pontra, ahol az összeesküvés elmélet gyár beindul. Történetesen, a magyar állam saját mobilszolgáltató indításán munkálkodik. Hoppá! Milyen jól jött ez a kis incidens, egy jó kis fikázásra, hogy a nemzeti érzelmű Telenorosok, hanyatt homlok rohanjanak a Telehun-hoz új előfizetésért, amint az végre megkapja a szükséges engedélyeket, frekvenciákat meg miegymást. Nem csodálkoznék, ha Pintér úr is kapna valami kis felügyelő bizottsági tagságot a majdani állami mobilcégben.
Végül csak annyit, hogy azon túl, hogy a Telenor engedetlenkedését nem csak én tartom helyesnek, nekem személy szerint elég sokat segítettek a bajban, történetesen azzal, hogy volt olyan időszak, amikor 4 (azaz négy) hónapnyi telefonszámlával tartoztam nekik, és egy szavuk nem volt - persze, amint lett pénzem, rendeztem a tartozásom - míg mondjuk a T-home pár napos fizetési késedelem esetén rögtön lekapcsolja a szolgáltatást, amit csak 4000 forintos felárért kapcsol vissza. Gondolom nem kell magyaráznom, ezekben a válságos időkben, melyik az ügyfél-barátabb magatartás.
Szóval Pintér úr, köszönöm szépen a figyelmeztetését, maradok hűséges Telenor előfizető!
Szóval Pintér úr, köszönöm szépen a figyelmeztetését, maradok hűséges Telenor előfizető!
Az összeesküvés nem elmélet. Az összeesküvés az összeesküvés. Ha érted, mire gondolok...
VálaszTörlésNem tudom mikor lehetett ez a nem fizetés, de a fiamnak kimaradt egy csekk, (elkeveredett költözésnél) a többit fizette utána, ennek ellenére figyelmeztetés nélkül lekapcsolta a Telenor a szolgáltatásról, miután tisztázták és be lett fizetve egy üzletben a hátralék, bizony ötezer egynéhányszáz jó magyar Forintért kapcsolták vissza.
VálaszTörlésNem olyan tuti szolgáltató a miénk, nem kell dícsérni, bár azzal egyetértek, hogy a felesleges SMS-t nem küldték ki.
Tavaly ősszel volt a fenti eset, 2-3 évvel ezelőtt volt egy 3 hónapos tartozásom, akkor több felszólító levél és sms után lekapcsolták a szolgáltatást és 7000 forintot kértek a visszakapcsolásért, de kérvényeztem, hogy méltányosságból engedjék el és elengedték, szóval nekem jó a tapasztalatom a Telenorral, én a T-home-al állok hadilábon, ők pár nap csúszás miatt lekapcsoltak felszólítás nélkül és nem engedik el a visszakapcsolási díjat.
TörlésAz sms. szövege borzalmasan buta volt, különben meg egyik szolgáltató sem igazán működik jól,
VálaszTörlés