2012. 08. 17.

Balkáni pékségek Debrecenben

Ha már a pékségeknél tartunk, a Kossuth utcán és a Csapón van néhány jó pékség, nem mondom, hogy olcsóak, de teljesen korrekt a nyitvatartásuk, még egy dolgozó ember is tud vásárolni, már majdnem úgy érzi magát az ember, mint egy nagyvárosban... (Azt hiszem 5-6 körül nyitnak és 21-24 óra körül zárnak.) Azt csicsergik a madarak, hogy az egyik tulaja albán, a másiké szerb. Nincs ezzel különösebb baj, de azért nekem meglepő volt. Kicsit utánanéztem mi ezzel a helyzet, a MaNcs-on van egy jó cikk. Azt írja több száz albán pékség van Magyarországon. És igen, érdekes, hogy ezt nem reklámozzák, nem hiszik, hogy plusszt jelentene a magyar vevő szemében, nem próbálnak nemzetiségi ételeket árulni... pedig jó lenne, érdekelne. Sőt, ezzel reklámoznám a pékséget, ehhez alakítanám a berendezést, szólna valami jó kis balkáni zene, vetítenék Kusturica filmeket. Mondjuk nem csodálom ha tartanak az idegengyűlölettől, a konkurenciától, a hatóságoktól...

6 megjegyzés:

  1. Az én tudomásom szerint is sok van, a délvidéken kezdték már jó pár évvel ezelőtt. Nagyon finom kenyeret és péksütiket készítenek!

    VálaszTörlés
  2. szerintem is nagyon finom pékárut forgalmaznak ,csak a többipék morog ,hogy nem fogy a puffasztott péksüteménynek nem nevezhető kutyulmány.Régen emlékszem az itteni pékek is tudtak finom ropogós péksüteményt csinálni nemezt a nyúlós rágós vacakot

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát speciel nekem az említett Kossuth és Csapó utcai pékségek termékei is egyformán silányak, mindegy hogy albán vagy magyar!

      Törlés
    2. Fizetnek adót is?

      Törlés
    3. Én elég sok dolgot próbáltam ezekben a pékségekben, vegyes, bizonyos péksütik termékek nagyon jók, van ami egyáltalán nem és lufi, túlárazott. ami miatt mégis sokszor vásárolok ott, az a nyitvatartás... megjegyzem már a csapón is van olyna magyar pékség ami észbekapott, és tovább tart nyitva.
      Egyébként éreztem, hogy ez az adófizetős kérdés felmerül... miért ne fizetnének? Legalább gondolom annyit, mint a többi. :D
      Volt egy érdekes poszt erről az adózós témáról, a McDonald'sok kapcsán: http://jakabandor.blog.hu/2012/04/13/hazafias_a_mcdonalds

      Törlés
  3. csak csatlakozni tudok a Kornél véleményéhez. sokan állítják jó, finom. én meg értetlenül állok és nézek ki a fejemből :(

    VálaszTörlés

Ide debbenj: