2012. 03. 20.

Tavaszi lomtalanítás váró

Tavaly nyáron belebotlottam egy lomtalanításba. Egy panelház egyik - valószínűleg örökségül hagyott - lakásából pakolták, jobban mondva dobálták ki, szó szerint az ablakon, a komplett berendezést. Könyvek, edények, ruhák, vázák, bútorok, lámpák, stb. Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogyan lehetnek egyesek annyira ostobák, hogy kidobják egy egész élet nyomait, csak azért mert minden régi és leharcolt. Bele sem gondolnak, hogy az másnak még érték lehet? Elég lett volna feltenni az egészet egy aukciós oldalra 1 Ft-ért, és még profitálhatott is volna belőle az újdonsült tulaj, ahelyett hogy fizet a konténerért és a munkásoknak. Miután felocsúdtam első megdöbbenésemből, gyorsan átnéztem mi az ami menthető, és találtam is többek között négy széket:



És egy Tv maradványait:


Ezeket aztán szépen helyre is pofoztuk a párommal, ahogy az a képeken is látszik. Mivel pedig a tavasz rendhagyóan a lomtalanítások ideje, továbbra is nyitott szemmel fogom járni a várost, hátha újabb megmenteni való kincsekre bukkanok. De nem csak az utcákat figyelem, hanem időről-időre átböngészem a különböző aukciós oldalakat, hátha találok olyanokat, akik olcsón megválnának régi, vagy megunt dolgaiktól. Talán a következő projekt egy hintaszék, vagy valamilyen kerti bútor felújítása lesz!

Ez a bejegyzés a TeszVesz blogger versenyén indul:
www.teszvesz.hu/bloggerverseny
Jelentkezz Te is!

2 megjegyzés:

  1. Ajánlom a zsibvasar.hu-t, ott nincs közvetítési díj!

    besucher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Bár vásárláskor nem érint a jutalék, eladáskor meg belekalkulálom :)

      Törlés

Ide debbenj: