2010. 04. 14.

Hi-tech élelmiszerbolt - Gusta Csemege

Egy hónapja nyílt meg a Piac és Zamenhof utca sarkán a Gusta csemege, valamint kávézó. Ami különleges benne, hogy hétvégén is nyitva van hatig, ez nem gyakori a  központban. (Update: tégedtünk, vagyis neten rosszul szerepel a nyitvatartás, szombaton négyig, vasárnap egyig van csak nyitva! Gondolom már omlik össze az üzlet.) Ma megnéztem közelebbről, ennyire felszerelt boltot még nem láttam: jó, nyilván az önműködő ajtó már nem újdonság, de itt az árakat mindenhol digitális kijelzőn láthatjuk, az előtérben kivetítő van, az üzlet belső kialakítása kellemes, szélesek a sorok, tiszta. Az öregasszonyok gurulós szatyrára emlékeztető kosarat kell használni, nem túl praktikus pakolásnál, igaz, cserébe nem kell cipelnünk.

Nehezen megkülönböztethető, hogy hol van a kijárat és a bejárat, egy nénit totál beszédített a hely, nem találta hol kell fizetni.
Ez a Piac utcai üzlet drágább egyébként, mint a város többi Gustája, de az akciós termékekkel itt is jól jár az ember. Ami nagyon tetszett, hogy a bolt kis mérete ellenére hatalmas a választék, rengeteg bioélelmiszer közül lehet válogatni, van salátáspult, pékáru, vannak cukrászsütemények, egzotikus gyümölcsök, zöldségkrémek, tofuk, húsok, indiai hússzószok, még Forest Gump kedvenc üdítőjét, a DrPeppert is lehet kapni.

A pénztárnál Debrecennel kapcsolatos kiadványokat, tárgyakat lehet vásárolni, amit jó ötletnek tartok, különösen, hogy ennyire központi helyen van. A bolt kialakítása, díszítése is a város régi hangulatát - már amennyire én sejthetem, hogy milyen volt régen - próbálja visszahozni, igazán "polgári".

A kávézó és étterem árai nincsenek túlságosan elszabadulva, ételekből napi ajánlat is van (nem mellesleg finom, legalábbis a leves amit kértem nagyon jó volt).

"Flancos" a hely, nagyon divatos a kialakítása, berendezése, a kedvező árak miatt mégis vannak vendégek, vásárlók. Sokakon láttam, hogy csak ámultak-bámultak, mint a moziban, nem vagyunk ilyesmihez szokva, mintha nem is ebben az országban jártam volna...

Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez

5 megjegyzés:

  1. A direkt reklámot talán érdemes lenne mellőzni.Bár ha jól fizet...

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem fizetnek érte, de vóna' rá igény! :D
    Komolyra fordítva a szót: azért ezekben az ajánlókban igyekszem jóra-rosszra kitérni, ez már csak ilyen szubjektív.

    VálaszTörlés
  3. Nem is rossz ötlet! Zsaroljátok meg az üzleteket! Fizetnek vagy Pannóca csúnyákat ír róluk! :)

    VálaszTörlés
  4. Nem-nem, nem erről szól a rovat. /Báár mindig szerettem volna étteremkritikus lenni, aki álcázva végigkommandózza az országot, leírja a tapasztaltakat. Dehát Mo-on ez még nem divat. Esetleg az apehnél meg köjálnál kiélhetném ezt a vágyamat, de inkább kihagyom. :D/

    Leírjuk mit látunk, ha valami gáz azt is, hátha észreveszik magukat és javul a szolgáltatások minősége. De ha valami jó arról is szívesen beszámolunk, ajánljuk másoknak is. Szerintem nem elég tudatosak a vásárlók, kevés a visszacsatolás...

    VálaszTörlés
  5. csak most találtam meg ezt a blogot és ha már a "flancos" étteremnél és a boltnár járunk (ami mint tudjuk rég bezárt)emlékezzünk meg arról a sok sok besszállitótól akiket a Gusta szarban hagyott....

    VálaszTörlés

Ide debbenj: