2015. 03. 24.

Ennyi pénztől szabadított meg az Orbán kormány! - Update!

224 456 Forint. Lázár Jánosnak egy olcsó szállodai szoba ára egy éjszakára, vagy egy hétvégi kiruccanás útiköltségének fele Kósa Lajosnak. De annyira kellett nekik, hogy törvényt módosítottak érte. Aprópénz, és még kevesebbről indult, nyolc éve nem volt befizetés a számlámon, de minden évben közel 10%-os növekedést produkált. Most viszont csak akkor maradhattam volna pénztártag a továbbiakban ha befizetek évi 12 ezer Forintot. De úgy voltam vele nem teszek be olyan helyre egy fillért sem, ahol Viktorék bárhol rátehetik a kezüket egy kis törvényzsonglőrködéssel. Pedig ilyen növekedési ütem mellett 30 év múlva 4 millió lett volna a számlámon, befizetés nélkül! Kösz, Orbán!


Update (április):  35 ezer volt a visszautalt reálhozam, tehát csak 190 ropival vettek le Vityáék! Kösz.

4 megjegyzés:

  1. Kedves Kornél!

    És visszaléptél az államiba, vagy egyszerűen nem fizetted be a tagdíjat, esélyt adva arra, hogy evvel a befizetést vállaló tagtársaid pénzét is elsodorhatod? (70%-os szabály).
    Ha az utóbbi (remélem nem), akkor azt teszed tagtársaiddal, amit a kormány veled

    Sz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi lenne ha előbb végigolvasnád és értelmeznéd a szöveget, mielőtt hülyeségeket kérdezel? Bár a címből is egyértelmű kellett volna legyen...

      Törlés
  2. Újra végigolvasva sem látom a választ a kérdésre. Azt viszont látom, hogy egy szerintem nem bántóan megírt levélre agresszíven válaszolsz. Szépen elhelyezted magad az általad ostorzott átlag fideszes kommentelők szintjére. Eddigi blogbejegyzéseidből nem ezt a színvonalat vártam. De hát ez van

    Sz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj de az ostobák okoskodásától hamar elvesztem a jó modoromat. Ott van a címben: "Ennyi pénztől szabadított meg az Orbán kormány!" tehát már nem az enyém a pénz, tehát már nem vagyok pénztártag. De a szövegbe is leírtam: " csak akkor MARADHATTAM VOLNA pénztártag a továbbiakban ha befizetek" de nem tettem, tehát nem vagyok pénztártag - ennél jobban nem tudom szájba rágni.

      Törlés

Ide debbenj: