2012. 03. 31.

Futó-szöveg tirpák módra

7 megjegyzés:

  1. Ha ez Debrecen, akkor nem suttyó hurkást kellene írnod?
    Te nagyobb paraszt vagy, mint aki elcseszte a reklámot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az hogy Debrecen tirpákia fővárosa, számomra rég világossá vált, a különbség kettőnk között az, hogy én már elfogadtam hogy paraszt vagyok, te viszont még csak a tagadás fázisában jársz.

      Törlés
  2. Valóban tévedett az, aki a reklámot leírta ! Már intézkedtem a bizottságnál a kivizsgálásra! Sajnos tegnap méltatlanságra hivatkozván önszántából lemondott ! Ily módon nem volt módomban meghurcoltatni ! Remélem a közvélemény vérszomjasságát ezzel is kielégíthettem !

    Üdvözlettel:
    Helyben az igazság Kft.

    VálaszTörlés
  3. Én nyírségi vagyok, nyíregyházi gimibe jártam, arra tök más az emberek mentalitása... ott vannak a tirpákok, itt a bihariparasztok. :) Előző egyszerű, atombuta, beszólós, rajolós, utóbbi gonosz irigy kötözködő paranoiás buta.
    Mondjuk a felirat tényleg mindkét helyen lehetne...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lehet, hogy van eltérés a két térség emberei között, viszont a debreceni "értelmiség" leginkább egyszerű sértésként használja a tirpák kifejezést a nyírségiekre, saját magát felsőbbrendűnek tartva, miközben ugyanolyan paraszt mint a sértegetni szánt fél.

      Törlés
    2. Nem ugyanolyan, rosszabb :D
      De amúgy értelmiségi nem haszál ilyen kifejezéseket. Az "értelmiség" alatt gondolom azokra gondolsz, akik azt hiszik magukról, hogy "elit", pedig csak sima újgazdag bihariparasztok. :D

      Vannak Nyíregyen ilyen tirpák placcok, ez a kedvencem, egyből ez fogadja az idegent http://blogol.hu/pikz/freaks/malom.jpg
      hugom lagzija meg itt volt http://peach.freeblog.hu/files/2010/04/Tirp%C3%A1k%20cs%C3%A1rda1.jpg
      brrr :S :)

      Törlés
    3. Nem, "értelmiség" alatt a sima bihariparasztokat értem :)

      Törlés

Ide debbenj: