2011. 10. 14.

Debreczeni ZAMAT Fesztivál - WTF?!

Nézegetem az épp ma kezdődő Debreczeni ZAMAT Pálinka és Pároskolbász Fesztivál sajtóanyagát, ami nagyjából rendben lenne, de a végére kicsit megáradt a lelkesedés a szerzőben, és ilyenkor képes az ember túlzásokra ragadtatni magát:
"A helyszín Debrecen legszebb tere az Egyetem Tér. A város kiemelt kulturális és társadalmi színtere - infrastruktúrája egyedülálló, megközelíthetősége kiváló. Tőszomszédságában található Debrecen tüdeje, a patinás kirándulóhelyként is ismert Nagyerdő."


Na most vagy az történt, hogy egyszerűen valami korábbi írásba behelyettesítették a Kossuth helyére az Egyetemet, mert megépülése óta a főtér van kikiáltva Debrecen legszebb terének. Vagy a szerző él rózsaszín álomvilágban, mert a Nagyerdőt semmiképpen nem nevezném patinás kirándulóhelynek. Vagy direkt az volt kiadva feladatnak, hogy túlozzon amennyire csak bír. Tud valaki mondani legalább egy kiemelt kulturális rendezvényt, ami ezelőtt az Egyetem téren zajlott?

4 megjegyzés:

  1. Bikini koncert augusztus 20-án amikor még éppen épült a Kossuth tér. :)

    VálaszTörlés
  2. Tud valaki egyetlen Egyetem Teret mondani, aminek a nevét így kell leírni?

    VálaszTörlés
  3. Kb. 2000-ben volt egy szintetizátorzenés lézershow a Force Majeur és Sipos Attila előadásában (http://www.discogs.com/Force-Majeure-Total-Eclipse/release/2739331) a szökőkút mellett, a medencére épített színpadon.

    Kb. 1982-ben kihajtottak bennünket, kollégistákat Kambodzsa (vagy Laosz?) mellett szolidarizálni, és az Egyetem téren A Lux együttes (http://lux-egyuttes.hu/) bemutatta az Atlantisz című instrumentális rockszvitjét.

    VálaszTörlés
  4. Névtelen: :D fel sem tűnt, és én is bedőltem nekik, bár máshol jól írták le.

    VálaszTörlés

Ide debbenj: