2010. 10. 01.

De hol vannak a halak?

Nemrég elkészült Debrecen legújabb ékessége, mely nevének leírásától mind a mai napig zavarba jönnek egyes újságírók. Nosza elmentem megnézni. Hát... Végülis jobb mint a parkoló volt. Bár kicsit úgy éreztem magam mint Vén Ede, Tar Sándor írásában.


Ám pár perc alatt szörnyű hiányérzetem támadt, így hazaérve előtúrtam a látványterveket:


Bizony a beígért hal formájú installációknak se híre, se hamva. Ja most olvasom, még épp hogy megszavazta a közgyüli a megrendelésüket. Csak aztán nehogy úgy járjanak, mint némely alkotások azelőtt.

3 megjegyzés:

  1. A vízsugarak meg inkább bokatájékon mennek, nem úgy mint a látványterveken, a tetőteraszon boncolgatták az okokat (váratlanul jött az ősz, nem számítottak a falevelekre :D).

    VálaszTörlés
  2. A halak ti vagytok, mert nem válaszoltok a leveleimre. De hogy hol vagytok azt nem tudom.

    VálaszTörlés
  3. Ne haragudj Szakál, nem néztem a postaládát mostanság.

    VálaszTörlés

Ide debbenj: