2010. 08. 24.

Pofátlanul lop a HAON!

Érdekes, épp tegnap írtam ide a debreceni metróról, az MKKP terveiről, erre ma mit látok a haon főoldalán? A posztomat, a szavaimat, az általam kivágott képeket!


Legalább egy nyamvadt hivatkozást beleraknának! (Nem csak, hogy a Debbenetet, de még a párt honlapját sem linkelték be.)
Wáh! A lényeg, hogy az ő honlapjukon ott az ötszázféle jogi nyilatkozat, miközben szemrebbenés, hivatkozás nélkül lopnak.
Ennyit a debreceni média színvonaláról. /A gerinc, netikett, szakember, kreativitás, creative commons szavakat lassan már nem is érdemes említeni./

7 megjegyzés:

  1. A haonnál már rég nincsenek saját gondolatok, csak a ctrl-c, ctrl-v, már megszokhattad volna :D

    VálaszTörlés
  2. Nem akarom megszokni. :D

    Amúgy nem is olvasom, nem bírja a szemem/agyam azt az oldalt, az igénytelenséget, csak felkaptam a fejem, hogy kivételesen valamin röhögtek a munkatársaim haonon... ezen a poszton.

    Hogy mások miért olvassák? Talán a karambolokról, ellenőrzésekről szóló hírek miatt,meg néha megnézik rajta a napi kaja menüt.
    És miért rendelik meg a Naplót néhányan? Mert nagyobb értékű ajándékot adnak hozzá, mint amennyibe az újság kerülne. Talán ennyi, nem igazán értem.

    VálaszTörlés
  3. Egy "köszönő" emilt én küldenék nekik.

    VálaszTörlés
  4. Nem hiszem, hogy érdekelné őket... a DKV válaszát is hónapok óta várom. :D
    A kommentet meg gondolom kimoderálnák.

    Amúgy meg olvassák a Debbenetet ahogy nézem. :)

    Majd kirakok én is valami atomszemét jogi nyilatkozatot... de direkt creative commonsos blog, annyit kérünk, hogy korrektül jelöljék meg a forrást, ha már átveszik a szövegeinket.
    (Mások is vettek már át tőlünk posztot, olyanok is akikkel nem szimpatizálok, de nem bántam, mert legalább belinkelték a blogot, nem sajátjukként adták elő amit mi írtunk...)

    Wáh, nem bosszantom tovább magam, az ő szegénységi bizonyítványuk ez.

    VálaszTörlés
  5. Mit kérdeztél a DKV-tól? Én is írtam nekik a trolikkal kapcsolatban, gondoltam hogy nem fognak válaszolni, majd jól felhívom őket :D

    VálaszTörlés
  6. A jegyvisszaváltást, még áprilisban, tudod http://debbenet.blogspot.com/2010/04/mi-teendo-fel-nem-hasznalt-dkv-s.html

    VálaszTörlés

Ide debbenj: