2010. 06. 29.

Közbizonytalanságom

A napokban este féltíz körül érkeztem Nagyállomásunkra.
Kifelé ballagva konstatáltam a szemem sarkából egy három fős csoportot az árkádok alatt, 2 nagy férfi, és egy kistermetű hölgy. A hölgy odaperdült elém, és a következő szöveg hagyta el fogai léckerítését:
- Kicsim, nem tudod hány óra?
(a leányzó kb.150 magas és 40 kiló, én 185 centi ,és 100 kiló körül-jójó tudom hogy fogynom kéne:)
Lányos zavaromban azt válaszoltam, hogy nem. A két ruhásszekrény elindult felénk, az arckifejezéseikből azt olvastam, hogy talán a válaszom nem tetszett nekik... A bes....sjelző nem villogott, folyamatosan égett, amikor megjött a busz, és felszálltam.



Csak azért jutott ez a dolog eszembe, mert néhány nap alatt több nappali és éjszakai támadásról olvashattunk a helyi sajtóban, és a közbiztonságról ez nem mutat igazán jó képet (és akkor még finoman fogalmaztam). Igazán örvendetes, hogy a Kálvin téren támadó két gyereket hamar elfogták, a Hatvan utcán, és a Vámospércsi úton történt támadások elkövetőit még keresik, és talán elfogják...
Nem tudom, hogy milyen Debrecen közbiztonsága, a statisztika nem minden... (sőt, emlékszem egykori statisztika-tanáromra, aki elsőként azt tanította meg velünk, hogy a statisztikával mindent, és mindennek az ellenkezőjét is be lehet bizonyítani :)
Szeretném kérni azokat, akik nálam többet mozognak a városban este és éjszaka (én szinte semmit), írják le a kommentekben, hogy mi a tapasztalatuk.

1 megjegyzés:

  1. Látom senki nem szólt hozzá. Szerintem elő lehetne venni újra a témát.
    R

    VálaszTörlés

Ide debbenj: